De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Xbox 360 Slim 4GB + Kinect Adventures + Kinect 4GB / zwart / Kinect Adventures op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

maassluis 17-06-2011
Na 3 keer spelen was het spel adventures niet meer bruikbaar. Uitleg van microsoft is dat doordat je in de buurt van de console springt de cd beschadigd raakt. De oplossing is een nieuw spel maar daar moet je dan eerst € 15 voor betalen + tax + verzendkosten van je eigen originele spel die je naar tsjechie moet versturen. Ik dacht juist dat het idee achter adventures en kinect is dat je moet bewegen. Kortom kinect is een leuke vinding maar niet geschikt in combinatie met de xbox.

speldummie 23-02-2012

Fijn dit te horen. Hier had ik zelf geen rekening gehouden, maar ik ga me nu af zitten vragen of ik wel aan de kinect wil.

Pieter.r 18-12-2011

Onzinnige beoordeling natuurlijk, je gal spouwen over een kapot spelletje heeft natuurlijk niets te maken met de mogelijkheden, beeldkwaliteit, geluidskwaliteit en vormgeving waar je dan ineens een 5 voor geeft.

Marcel_Jansen 15-11-2010
Vooraf wil ik even melden dat ik nog geen recente spelcomputer had. Natuurlijk wel voorheen bij anderen met de Wii gespeeld. Mijn voorgaande spelcomputer was een Playstation 2.

(heb nu trouwens de 250Gb versie van de Xbox 360 genomen)

Hou je van party games, heb je een grote woonkamer, ben je bereidt om van je luie stoel te komen en komen wel eens vrienden langs om eens te spelen dan is dit echt ontzettend leuk.

De looks van de set zijn wat mij betreft prima in orde. Het installeren en opstarten is ook een fluitje van een cent als je vaker met het bijltje gehakt hebt.
De werking van de Kinect is boven verwachting. Nee niet perfect maar die verwachting moet je ook niet hebben. Zelfs mijn dochter van 2 wordt herkend door de camera en ze zou kunnen spelen, ze vindt het in ieder geval leuk om in Adventures naast me te springen en bukken.
Degelijkheid een 9, want het voelt allemaal goed aan.
Geluid hebt ik nvt omdat het denk ik van vele factoren afhankelijk is, welk spel en waar sluit je de Xbox op aan.
Ik denk dat de volle potentie nog gehaald moet worden. Dus nu even een 8 voor mogelijkheden. (Maar vergeet niet dat je met de Xbox zelf natuurlijk ook gewoon hardcore games kunt spelen zoals het populaire Call of Duty.)

Niet helemaal voor deze review, maar ik heb de volgende spellen (voor een deel) gespeeld:
Kinect Adventures, Kinect Sports en Kinectimals. In reviews op game sites wordt Adventures afgedaan als snel saai en eentonig. Ik heb me er samen met anderen al langere tijd mee vermaakt en ben er nog niet op uitgekeken. Sports is echt tof en kan vele hilarische momenten opleveren. De foto's die je achteraf te zien krijgen werken erg op de lachspieren. Kinectimals is voor kinderen (oke misschien wel wat ouder dan 2) echt het einde denk ik. Heel veel mogelijkheden, leuk verhaal en ziet er echt prachtig uit (daarom de 9 voor beeld).

Al met al ben ik erg tevreden met dit product en de bordspelletjes voor de komende feestavonden zullen in de kast blijven :-)

Tip: mocht je de Kinect willen kopen, probeer dan of je het bij vrienden of kennis mag uitproberen, dit geeft een beter beeld dan bijvoorbeeld in de winkel. Ik heb het overigens gewoon blind aangeschaft en alleen wat reviews en filmpjes op internet gezien.

morzsi 24-12-2011

leuke revieuw.Wat wordt er verstaan onder een grote woonkamer. Hoever moet je er vanaf zitten. Kan ik nergens vinden.